Best T-shirt Stores Madrid Near Me

Add my business

RELATED INQUIRIES:

1. Typographia

LEAVE AN OPINION
331 reviews
Typographia
Location
5
Prices
5
Product Quality
5
Establishment
5
Customer Service
5

Address: Pl. de Canalejas, 3, 28014 Madrid, Spain

Schedule: Closed ⋅ Opens 11AM Fri

Telephone: +34 911 37 51 76

Business type: T-shirt store



Near Typographia:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Typographia: what do users think?


V day: This is such an amazing store that is hidden away and I was lucky enough to find it as I was strolling through the streets of Madrid. I can not say enough great things about this store, the quality of the shirts and the amazing staff with the gorgeous blue eyes. Why do we not have this store in the states? The Village in NYC or in Austin, TX? It would so phenomenal. I purchased 7 shirts and a bag. I will be back for more in my next trip!

Richard Navarro: Great t shirt designs and awesome interior designs of the store. They have some awesome and fun local shirts that speak a bit to the lifestyle of Madrid today! Great store!

Greg&Donna Nespor: We went to two locations of Typograhia - one in Lisbon and one in Madrid. The staff in Lisbon was friendly and helpful. The staff in Madrid was exactly the opposite. As a customer, you felt like you were in inconvenience. And buyer be aware - there are no returns even if you want to exchange for a different size. Be sure and make sure you get right size or you will be out of luck.
Response: Hello Greg and Donna. We are sorry to hear you had a negative experience at our Madrid store. Your feedback is much appreciated, and we will take appropriate measures with the staff, to improve our customer experience. Regarding our exchange policy - we are happy to accept any exchange 14 days after the purchase, either for a different size or design. In case this was not possible at the moment when you visited, perhaps we were out of stock in the size you were looking for. Please feel free to reach our Madrid store directly to confirm the availability for exchange.

Greg Sells: Cool t-shirts but the guy working made you feel like you were bothering him by being there.

Ponpoko: I have liked this shop very much since I found them first time in portugalMy family put on their T-shirts!

Juho Äännevaara: Wrote this already once but then the Maps app crashed. Awesome selection of nice T-shirt with cool prints! I went in just to see one shirt a bit closer. Walked out with 3 in a bag. I even paid for them! :D Great quality shirts with very affordable price.

Jordan M: Really incredible graphic tees (I almost walked out with 3 or 4). It's a quick stop to check out what they have and I recommend taking the 15 minutes to give these guys a chance to convince you their stuff is pretty cool.

James Hormel: The quality of the tees and the design are exceptional. The staff is among the rudest in all Madrid. It’s like they are doing you a favor to take your dinero.

Cesar: Wish I could be putting a better review since the experience started well. The designs of the shirts are fun but I was extremely dissapointed by their return policy. Came to buy a shirt for a friend as a souvenir. I didn't have much time and the guy told me there was no problem for returning it. As it turns out, you can't return but only change (it's written on a micro sign in the shop). So I end up with another t-shirt instead of getting reimbursed... Really disspointing when the guy told you it was fine. He most likely did not understand or didn't use the right words in English... I wouldn't have bought in a hurry if it wasn't possible to bring it back. Now I also have a 4€ voucher that I won't be able to use 🙃 Anyways the shop is fun, the service is super rigid

Mario Thomaser: Great individual designs, good quality shirts!

2. Madrid T-Shirt® Impresión de camisetas y textil | Vinilo | Sublimación | Productos personalizados | Diseño gráfico |

LEAVE AN OPINION
356 reviews
Madrid T-Shirt® Impresión de camisetas y textil | Vinilo | Sublimación | Productos personalizados | Diseño gráfico |
Location
5
Prices
5
Product Quality
5
Establishment
5
Customer Service
5

Address: Gran Vía de San Francisco, 7, Local 6, 28005 Madrid, Spain

Schedule: Closed

Telephone: +34 910 74 58 41

Business type: Custom t-shirt store



Near Madrid T-Shirt® Impresión de camisetas y textil | Vinilo | Sublimación | Productos personalizados | Diseño gráfico |:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Madrid T-Shirt® Impresión de camisetas y textil | Vinilo | Sublimación | Productos personalizados | Diseño gráfico |: what do users think?


Isabel Cañas: Super good service, they have been super kind with me and they have also been able to help me with my order in less than 1 hour. The best store ever! ❤️
Response: Thank you so much Elizabeth!! Let's hope you like the gift 😉

Nira Jade: The printing quality is amazing! Super affordable! And the staff is extremely friendly and nice!100% recommend this store, I’m very satisfied with the results😻
Response: Thank you Nira! We are very happy about your comments. All the best!!

Daniels Dn: I had such great experience with their customer service was top class and also our tees has been Faultless printed in a couple of hours to collect the next day . we kept in touch on whatsapp. Very profesional ,prompt and attentive . I definitively will order more tees very soon . Thanks a lot Jessica ! Daniel.
Response: Thank you very much Daniels. We hope you have luck with the product. See you around!

Eran B: Ordered a mug. Great printing quality. They followed the requested schedule. Recommended 👍
Response: Thank you Eran!!

Emma: Amazing experience! Very patient, kind and professional! I highly recommend and I surely will use their services again!
Response: Thank you very much Emma! 😊

KH Bfn: Great quality and very helpful when deciding on my designs, which were then made very quickly. Would recommend them to anyone looking for a customised design or simply looking to pick out some items!
Response: Thank you very much Kevin!!! Enjoy your new t-shirts!!! Enjoy your new t-shirts!!!!

Annelyse Ahoussi: Super ! Fast & high qualityThe Staff was really nice and available. Thank you !
Response: Thank you Annelyse!!! :D

Elena: Great quality and very friendly staff! Highly recommend
Response: Thank you very much!!!

CryptoCuban Social Club: Amazing work! 💯
Response: Thank you very much Gabriel!! All the best!

ol: A recommendable experience, I had some doubts and the girl advised me and treated me great with great kindness. Throughout the process an incident arose but they resolved it without any problem. The sweatshirt has arrived on time and it has been great. The only drawback that I would put would be the budget that compared to other stores is somewhat high, otherwise good
Response: Thank you very much for your review Olga. Just remind you that before doing the work, you were informed of the price as we do with all our clients. The decision to do it or not is yours. All the best! 😃

3. Primark

LEAVE AN OPINION
87951 reviews
Primark
Location
5
Prices
5
Product Quality
5
Establishment
5
Customer Service
5

Address: C/ Gran Vía, 32, 28013 Madrid, Spain

Schedule: Closed ⋅ Opens 9:30AM Fri

Telephone: +34 913 60 55 06

Business type: Clothing store



Near Primark:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Primark: what do users think?


Karla Luebbert: OMG! I didn’t know what to expect. All of my friends are always talking about this store , but I never really payed attention until I saw it with my own eyes. This store has like 5 floors where you can find everything from makeup, shoes, underwear, accessories, etc. And don’t get me started on the prices, they’re totally fair and if you’re lucky enough to find a good discount you would bring home a trendy garment for less than 5 euros. My advice is go with a lot of time, at least 3 hours to see and try everything. There’s a lot of people, so the lines at the dressing rooms are very long. The staff is nice, polite and quick. If you see something you love and you’re not so sure about taking it home, TAKE IT! Or you’ll regret later. Enjoy this beautiful, trendy, and cheap clothing paradise 💕

Bethany Nauert Mendez: This five floor department store is so packed it’s almost overwhelming. I thought there was so much i didn’t know where to start. I did find cute pajamas and a dress. But by the time you go try stuff on it’s almost exhausting bc there’s so much to look at. Customer service was great, everything is was well stocked and the lines moved fast. Even for a weekend it was quite efficient in there.

Marcelo Tardío: Right place for affordable clothes at good quality. Very good price-quality relationship. It is very crowded, besides, you can always find what you need. Review the items before anf after purchasing specially if you are buying a pack. Some could be missing.

Maryam from Qatar: I think this is the biggest PRIMARK in Madrid. The location is perfect! Actually i was facing it from my hotel room view (hyatt centric). I love this place, but the other branches around Europe were more helpful. (Like Germany & France & UK branches.) unfortunately, here most of the employees (laborers) doesn’t speak or understand English, which was really annoying. I’ve noticed that the prices here are higher than the other countries but I’m not sure is it because it’s a high season or the prices has already increased in all Europe?. escalators are in one place which makes me very tired. This branch is full & very crowded 24/7. There are dressing rooms but I haven’t been able to try them out. The store sells most Disney characters stuff! Also harry potter! And all the accessories like stationery, food (sweets). Best thing in primark is the Pajamas! Don’t miss them!!! Prices are still considered good compared to the quality. EVERYTHING IN ONE STORE. MEN, LADIES, TEENS, KIDS, BABIES, FOOD, STATIONERY. You must visit.

Amina Jmeli: A great place to shop where you can find anything you want to buy, with very reasonable prices. It's the biggest Primark in Madrid, I recommend everyone to go there, but the place is always packed. Because of the people's demand for it. You will also find a lot of clutter on the product shelves

kelly kelly: The biggest store I’ve ever seen. Many choices cool place to do shopping

Ebun Oluwole: Quite possibly the biggest Primark you might have been to.Four floors of complete chaos but you’ll definitely find what you need.

Shashank shekhar: Large variety of clothes. The good thing is the stock keeps rotating so you will find new clothes after 2-3 weeks.New stock have arrived in December. Good range products with nice offers and affordable prices.

Irene Walshe: Huge department store with amazing prices. I found that women's dress clothes selection was a bit poor, but great selection of sweaters, children and men's clothes. Great for finding gifts for the family.

JoJo ba: My girls loved it ! For me it's too crowded but the customer service is so good they are so nice and very friendly 😊

4. Carhartt WIP Store Madrid Augusto Figueroa 11

LEAVE AN OPINION
313 reviews
Carhartt WIP Store Madrid Augusto Figueroa 11
Location
5
Prices
5
Product Quality
5
Establishment
5
Customer Service
5

Address: C. de Augusto Figueroa, 11, 28004 Madrid, Spain

Schedule: Closed ⋅ Opens 11AM Fri

Telephone: +34 915 32 98 84

Business type: Clothing store



Near Carhartt WIP Store Madrid Augusto Figueroa 11:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Carhartt WIP Store Madrid Augusto Figueroa 11: what do users think?


ayça aslan: I bought a short and a hat for my husband

Apache Revolver: nice store, pro staff on site. real discounts

gustavo hollich: Top,Top !!!!

Miguel: Pretty rad trousers you know, sick place.

i__o__n: Good staff

Atque Iter: Some quality products

libroescolar. es: A Must of st. Outfit wearing

Guilherme Bhudarally: Nice store

Dan Longanacre: Very helpful and friendly staff.

Hugo González: I went to return a garment, I arrived at 7:58 p.m., the clerk invited me to leave in a very rude way and a clerk told me that he didn't feel like it, that he had already been working for many hours. In short, a shame to spoil such a good store, I will buy online but in the store, no way.

5. Polemo Shop

LEAVE AN OPINION
156 reviews
Polemo Shop
Location
4.6
Prices
4.5
Product Quality
4.5
Establishment
4.5
Customer Service
4.5

Address: Corre. Alta de San Pablo, 2, 28004 Madrid, Spain

Schedule: Closed ⋅ Opens 11AM Fri

Telephone: +34 910 26 79 96

Business type: Clothing store



Near Polemo Shop:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Polemo Shop: what do users think?


Martina Stetson: The shop is so dope, the vibe is unique. I love the fresh style they have and all the brands they work with! It’s a must go if you want to shop streetwear and find some cool pieces ;)

yasmine: Really nice selection of streetwear clothes. Props to the staff who was very helpful and friendly !!

Cisco Rodriguez: Really good selection of smaller, as well as more recognizable street wear brands. Check out the archive store too, its got a great curated collection of second hand clothing.
Response: Thanx bro! hope to see you back soon!

Dani Gomez: One of the best stores in MadridExclusive Brands & reselling stuffThe staff are very nice and know a lot about streetwearThis shop is a must go in Madrid
Response: Thanx Dani :D Hope to see u back!

Andy Rodríguez Ruipérez: I was just passing by and I fell in love with the store. The clothing is sick and the attention is great. I'll come back for sure
Response: Love to hear it Andy :D

Jamie Saad: owner of shop speaks all languages, his service was great and the prices are great!!
Response: Should improve my french haha Thanks bro!

Jacobo Campuzano: Best shop in town

Alfred Giralt: Short stock
Response: Sorry about it! In my opinion we have a good stock, but we sell a lot, this store is a reference in Madrid bro ;) Don't forget you are buying exclusive items!

BlondΛrt: Surprise of this very creative space in the sliding street of San Pablo, inside you can enjoy this line that takes you back to the old school Warm good and very cool attention 🥢

Carlos Pernas: Shop that you cannot miss on your visit to Malasaña. Very selected and careful brands, as well as the atmosphere of the store, which makes it a complete experience. Also Gabi, the boy who attended me, was super nice and attentive. 10/10
Response: thank you very much for your review! I'm glad that Gabi took such good care of you, the truth is that we are lucky to have him!

6. Hackett London Jorge Juan

LEAVE AN OPINION
122 reviews
Hackett London Jorge Juan
Location
4.5
Prices
4.4
Product Quality
4.4
Establishment
4.4
Customer Service
4.4

Address: C. de Jorge Juan, 7, 28001 Madrid, Spain

Schedule: Closed ⋅ Opens 10AM Fri

Telephone: +34 914 35 08 30

Business type: Men's clothing store



Near Hackett London Jorge Juan:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Hackett London Jorge Juan: what do users think?


John R. Scott: Found an item here that I did not see in the Barcelona store, so had to buy. Great friendly staff.

Nikolay Kirov: Great staff! Lovely Hackett shop!

Manuel Martín Ruiz: I have to say that I have had a perfect experience. I made my wedding dress, it was attended by Mario from tailoring. I was looking for places in Madrid to have a made-to-measure suit made and speaking like many of the tailors, I saw that what they try to do is sell what they want instead of what you want. More or less I know about the subject of fabrics and cuts and as soon as I spoke with him, the studies, experience and passion he has for his work were noticeable. I try 10, personalization and also advises you so that you are perfect. 100% perfect fabrics and clothing and 150% treatment of staff. When I can I will repeat tailor and another suit will fall
Response: Dear Mr. Ruiz, Thank you very much for your opinion, it is very valuable for us, since the quality of the service is one of our permanent objectives. We look forward to continuing to provide you with this experience in the future. We wish you a happy day, Hackett London Ambassadors Team 🎩

Jesus C.: I went to ask for information for a morning suit, and from the first moment the attention was unbeatable, that is if better by appointment. I finally decided to buy it there, and it was the best decision. Unbeatable quality and treatment. Mario Romero (blonde) helped me at all times and advised me with the morning suit, retouching and adjusting until both of us were not satisfied, to the point that I did not need any friend or relative to help me choose, I was in good hands. The spectacular result, many friends have already asked me and I never tire of recommending Hackett and doing it with him. Thank you all very much and especially Mario.
Response: Dear Mr. Knight, Thank you very much for your opinion, it is very valuable for us, since the quality of the service is one of our permanent objectives. We are looking forward to welcoming you again to provide you with the wonderful shopping experience you deserve. We wish you a happy day, Hackett London Ambassadors Team 🎩

Giovanni Longo: I will never shop at this store again. The lady of a certain age, with medium-long hair, made a clown simulating a "fine and you, how are you?" with the other employees, referring to me, thinking that I was not going to find out. (Poor thing, you gave me a lot of pity, therefore, I didn't answer you just for that reason, I didn't care about your gesture either, but, maybe, with this review, your bosses can find out and they always have time to hire people professional and polite). Ps: learn education. All the best!!
Response: Dear Mr. Longo, We are very sorry to read this, at Hackett London we always want to offer the best possible experience to our customers. Would you be so kind as to write to us at onlinestore@hackett.com so that one of our ambassadors can provide you with further assistance. Cheers, Hackett London Ambassadors Team 🎩

LARA MARTINEZ: Unmatched experience; we went with no time; a Friday for a wedding on Saturday! At the last minute and without knowing what could happen we were attended by a true angel: Paola. Not only did he demonstrate a speed and efficiency that I have not seen before, but with refined taste he advised us in each of the steps; with such a pretty smile. We have left with the whole look ready including the bass! All this also with the kind help of his companions; so nice that it's nice. These are the details that mark an excellent service; Without a doubt, how lucky they are to be able to count on someone with Paola's level. Thank you thank you thank you ! We will remember you toasting ;)))
Response: Dear Ms.Martinez, Thank you very much for your opinion, it is very valuable for us, since the quality of the service is one of our permanent objectives. We hope you enjoy your purchase a lot and hope to welcome you back to our store in the near future. We wish you a happy day, Hackett London Ambassadors Team 🎩

Aurelia Moran Julve: I want to thank Jorge Juan's Hacket team for the magnificent attention received. Especially Mario Romero for his kindness and professionalism.
Response: Dear Mrs. Julve, Thank you very much for your opinion, it is very valuable to us, since the quality of the service is one of our permanent objectives. We look forward to welcoming you back to our store very soon. We wish you a happy day, Hackett London Ambassadors Team 🎩

Borja Tejero Llinares: Impeccable attention provided by Maria. Excellent personalized treatment. If I were to marry again, I would do my tuxedo there again. Thank you Maria for your help.
Response: Dear Mr.Llinares, Thank you very much for your opinion, it is very valuable to us, since the quality of the service is one of our permanent objectives. We look forward to welcoming you back to our store very soon. We wish you a happy day, Hackett London Ambassadors Team 🎩

Juan Carlos Garcia: I would like to highlight the professionalism and kindness of José, we went to buy two morning suits for a wedding and after several attempts it was impossible for him to get them. At all times he has been pending giving a humane and impeccable service, sincerity is greatly appreciated and more in this type of suits for such a special day.
Response: Dear Mr. Garcia, Thank you very much for your opinion, it is very valuable for us, since the quality of the service is one of our permanent objectives. We hope you enjoy your purchase a lot and hope to welcome you back to our store in the near future. We wish you a happy day, Hackett London Ambassadors Team 🎩

Pablo: I bought a cardigan and by mistake at the store they charged me twice, when I realized it I called the bank to check it and they confirmed the double charge. I called the store and they made me go to check it out, I was stunned when the person in charge treated me inappropriately and that there was no imbalance in the box and therefore they could not proceed with the return, he treated me haughtily without offering me any solution, erre q erre with q there was no mismatch without checking anything. Let's go disaster...
Response: Dear Paul, We are very sorry to read this, at Hackett London we always want to offer the best possible shopping experience. Would you be so kind as to write to us at onlinestore@hackett.com so that one of our ambassadors can provide you with further assistance. All the best, Hackett London Ambassadors Team 🎩

7. Stüssy Madrid

LEAVE AN OPINION
351 reviews
Stüssy Madrid
Location
3.8
Prices
3.7
Product Quality
3.7
Establishment
3.7
Customer Service
3.7

Address: C. de Argensola, 10, 28004 Madrid, Spain

Schedule: Closed ⋅ Opens 11AM Fri

Telephone: +34 913 08 49 48

Business type: Clothing store



Near Stüssy Madrid:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Stüssy Madrid: what do users think?


Tosca Mercedez: Great Stüssy shop. The lady was very friendly and helpful. The collection isn't big but it is good. Some cool items you can't find everywhere. Definitely worth a visit if you like Stüssy

Al McFunk: Nice shop, Stüssy prices like everywhere! Got a nice shirt 🔥

Andres Puerto: The staff were nice, but they told me there weren’t any hoodie with the logo behind. I also were looking for a hoodie, when a staff member said me that those hoodies were not for sale, then a kid entered and he bought that hoodie without a reserve. When I left the shop, the staff started to take out the sweatshirts I asked for, I felt scammed.

Adam Jacob: I do love Stussy which is why seeing a once great brand slowly slide into obscurity is even more painful. The stock here was ok, all heavily discounted, and the store was staffed by a woman rapidly approaching pensionable age. None of the "wow" of Stussys competitors was present and it was all a little lackluster. Plus €550 for an Alpha Industries collab is pretty optimistic at best.

Nadeen Chehabaldin: Great service!

R E: Owner not being very nice

sara chocron: Loved the place!!! Great service from the staff

Mohamed El Gamal: Amazing staff!

Sebastian Beccar: Great look inside and very organized. But the prices have been rising more and more.

Pepe Tomas: Good trate and good shop

8. Mumy Room Chueca

LEAVE AN OPINION
136 reviews
Mumy Room Chueca
Location
4.6
Prices
4.5
Product Quality
4.5
Establishment
4.5
Customer Service
4.5

Address: C. de Augusto Figueroa, 22, 28004 Madrid, Spain

Schedule: Closed ⋅ Opens 11AM Fri

Telephone: +34 911 37 77 08

Business type: Clothing store



Near Mumy Room Chueca:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Mumy Room Chueca: what do users think?


Bjorn Lytskjold: So nice shop keepers. Such a nice little shop. Bravo for all the nice shirts you have. I left you place with three different types :-)
Response: How kind you are! Thanks a lot

Alkan Öz: Very nice shirts! They fit so well! A bit more expensive, but it is definitely worth the money! Gracias!

Su In Park: The prints on the shirts are too adorable! They have tanks, t shirts (all crew neck), short and long sleeve button ups. They have both for kids and adults! You should try them on b/c they have different fits based on the material.

Steve O'Neill: Fantastic looking shirts and for kids too. My boys 12 and 6 are heading there tomorrow for three shirts for a celidh. Love it

Jay Mathieson: Greatest shirts ever!
Response: 5 stars thank you :.)

Laura Pérez Cobo: The shirts are great. Very nice designs and very original. They stopped making the women's models but the men's ones look pretty good for girls too.

César Martín: I have always liked the designs of this store, the problem comes from the last two shirts that I have bought. It turns out that I buy an xl, I wash them at 30 degrees in a shirt program, almost without centrifugation and with a special detergent to protect the colors and when I go to wear them... they have shrunk more than one size. I take tremendous care in the clothes and this has only happened to me with the mummy shirts, in my opinion they should improve the quality of the fabrics, because man cheap shirts are not to use an aliexpress quality fabric. A shame but I think it's the last shirt I buy here
Response: Hi Cesar, first of all let me tell you that the label of the shirt clearly says hand wash with cold water. Trying to question the quality and reputation of a store that is precisely struggling with the large low cost companies that are literally destroying the neighborhood business, simply seems to me to have an extraordinary lack of empathy. Regarding your decision not to buy more in the store, I am very sorry, but I think we can recover from such a huge blow ;.)

Luismi: Shirts with very original, different designs and good quality😉🤘 Shipments outside Madrid and size changes, fast and perfect!

Fat Gon: All beautiful, but I have had a voucher since December that I have not been able to use because they only have size S and XL in almost all models. Lots of variety and few sizes.

Javier S.F.: I love it, they have thousands of designs and the place is very cool, it's small but fun. Very fast home delivery. I will be back.

9. MANGO

LEAVE AN OPINION
518 reviews
MANGO
Location
3.7
Prices
3.8
Product Quality
3.7
Establishment
3.7
Customer Service
3.7

Address: C. de la Princesa, 68, 28008 Madrid, Spain

Schedule: Closed ⋅ Opens 10AM Fri

Telephone: +34 915 43 92 67

Business type: Women's clothing store



Near MANGO:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

MANGO: what do users think?


Sophia Gerstl: I came to that shop for returning a skirt today and it was super easy and quick! Very good service and nice empolyees!!

Tatiana Gana: The worst staff, unfriendly and unhappy people working here. Before purchasing anything in ANY Mango, make sure you can return at ANY Mango and make sure they give it you in writing...

Erica Rios: Big selection but not the best location I've been to

SHEñora en España: I Bought pants and bag, love the design of Mango 😍🤩

Aurora M. TERAN: Rocío attended me. I was pleasantly surprised. Although constantly receiving messages through her earpiece and answering them, she was attentive and interested in finding a type of garment that she was looking for and proposing alternatives. I went with a model that he found and it was exactly what I was looking for.

Mario Medalion: We were served by Rocio, who went out of her way to find what my wife wanted and give her alternatives. We left feeling genuinely cared for.

Alejandra: Saleswoman with little desire to serve. You ask her a question and she responds with a pouting face and a false voice that doesn't give an answer to what you need, half stalling. Of course, if there is a Mango that I am never going to buy, it is this one.

Marta: Plant personnel is the law of least effort. Although in the app they tell you that there are sizes, the sales assistants, as long as they don't move, tell you that this stock is indicative and that if it is not there, nothing. They don't even look for it with their devices. No effort to sell. Regrettable.

EvA: Lousy customer service. The shop assistant who is out of the box, better not open her mouth and dedicate herself only to folding clothes, because she has a terrible lack of interest in her work. We asked two different people at two different times, about the size that was not available for a couple of pieces of clothing and he did not want to check if they were available in stock, he answered with a dryness and arrogance, bordering on rudeness.

Maribel EOI: Terrible attention from the girl in the changing room on Saturday, August 6, around 9pm. She tells me to leave the extra clothes outside (that I was going to take them) and when I leave she tells me that another colleague had picked them up and that I should look for them. No forgiveness or anything. Then I go to pay for the shoes and I see that one is 37 and the other is 38. I ask him if he can look for the left 38 and he says there isn't any. There were very few pairs. I look at it and the first one I see is a 38. AWFUL ATTENTION AND CUSTOMER SERVICE. VERY SHAMEFUL.

10. Dear Tee

LEAVE AN OPINION
72 reviews
Dear Tee
Location
4.2
Prices
4.3
Product Quality
4.2
Establishment
4.2
Customer Service
4.2

Address: C. de Colón, 11, 28004 Madrid, Spain

Schedule: Closed ⋅ Opens 11AM Fri

Telephone: +34 919 20 28 12

Business type: Clothing store



Near Dear Tee:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Dear Tee: what do users think?


Katharina Specht: Love the style! Unique design and extra comfy. Very friendly staff and reasonable pricing.

Gonzalo Zulueta: I loved the shirts I bought! Very unique prints and externally comfortable! As a clothing designer my self I’m very impressed with the quality and most of all it’s super cool that they are eco friendly! Totally recommend!

Kamil Gracki: Loved it. If you're looking for an original looking t-shirt or hoodie, that's a place for you. Clothes with great design and a freindly service.

Eric Lennartz: Unfriendly personnel! No T-shirts in XS. Very loose fit.

shishir baliyan: The staff is very helpful and friendly and speaks English as well, which was nice! The shop has an easy-going laid-back ambience, which is reflected in the clutter-free product placement and just loved the fabric of my dear tee, totally worth it!

Sonsoles Peña: A disaster, it turns out that they do not inform you that the money is not returned, that yes or if you eat what you have bought. They hide that the information is next to the box, you see in the photo the position that they have placed and how the information goes unnoticed by the client. You ask them for a claim sheet and it's all hits. Do not be fooled by nice messages on the shirts, they are not worth it and the quality is dubious.

Vane Moreno: It's been more than a month and a half to receive a dress. Terrible online service, it puts in stock on the web and it turns out that it is not like that and they do not even notify you that they do not have it. You can die waiting, yes… they charge you according to what you order. DISAPPOINTED ONLINE SERVICE. They have the dress in a physical store but since June I've been asking for the dress and it still hasn't arrived. One client less!

Octavio: I find it curious that a t-shirt store full of positive messages, good vibes and, above all, ecological, have their windows lit after 10:00 p.m. as recommended by the regulations to save energy...🤔

Marina Campos Albiol: I am blown away by the designs and the quality of this brand. The Last order I have made has arrived super fast.

Verónica Pérez Llorente: A different store, where you can buy little-seen t-shirts and sweatshirts although following the latest trends. My favorites are the clown nose! :) Love it !!

11. Shirts Madrid - Phoenix Teefactory S.L.

LEAVE AN OPINION
120 reviews
Shirts Madrid - Phoenix Teefactory S.L.
Location
4.3
Prices
4.2
Product Quality
4.2
Establishment
4.2
Customer Service
4.2

Address: C. de Andrés Mellado, 35, 28015 Madrid, Spain

Schedule: Closed

Telephone: +34 913 11 64 44

Business type: Custom t-shirt store



Near Shirts Madrid - Phoenix Teefactory S.L.:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Shirts Madrid - Phoenix Teefactory S.L.: what do users think?


Juster Reader Astur: I do not recommend them, you have a neck that looks like an old woman's dress, it is so open and so fine that it seems that they are made to wear necklaces, this shirt has a neck that could not be more feminine, and very ugly, there is nothing adjusted to the neck, it's horrible. I do not recommend it for a man. The shirt is of poor quality, for the price it is too fine.
Response: Good, we think you are confused with the store since we are a stamping company. We have hundreds of t-shirt models in our catalog of different cuts and qualities and we sell from 10 units.

may monte: I recommend it 100%, the very kind girl helped us tell us, and the quality / price is fine, it depends on what you want to spend.
Response: Thank you very much for your review. We are waiting for you again soon at Teefactory Madrid :)

Hugo Cifre: As a company, what we value most in our suppliers is trust, which is exactly what this company lacks. We made an order, they stopped answering our emails and finally left us in the lurch telling us that they didn't have time. We proposed several solutions to solve the problem, but they rejected all of them without doing anything on their part. Edit: We called Printhuellas (another company) and they very kindly solved the brown that these individuals had left us.
Response: Hello Hugo, we are sorry that you have gotten such a wrong impression of us. We would never leave a customer or an order halfway. We have reviewed the email chain several times. You contacted us on the 14th, we answered you the same day and the next day at 10:30 we gave you a custom quote. We believe that, unfortunately, you should not have received that email or it was misplaced since you never got to answer us. Obviously, if a client does not confirm a quote, we do not start any order. For emergencies we always recommend calling by phone. Greetings, Teefactory.

Monica nuñez: I made an order for 51 hoodies for a school, the budget they gave me was very fast, the quality / price ratio very good, the people with whom I have communicated (in my case it has been with Sergio) a charm and they respond practically to the moment or that day. Finally, the order told us that it would take 2 weeks and they took considerably less, very efficient when it came to working. I leave a couple of photos for you to see the result of our order. Recommended 100%

la conseguidora: The store clerk is very kind but they as a supplier do not recommend it nor will I contact them again.
Response: Hello, our CEO has already answered you in a professional manner. We're sorry we can't be the provider you're looking for.

Laura Alonso: Bad experience. To expand our pool of suppliers, we contacted them for the production of 200 t-shirts for a client. They arrived at the warehouse without a delivery note and in boxes from other jobs. 11 shirts were missing, checked by our warehouse team and by the customer. The delivery was in the middle of Christmas, so until the return from vacation they did not give us an answer. Answer that still amazes me. After several days without receiving a response, we are told that they cannot do anything, that the 200 appear to them as issued and that they will refund the amount. Our client hung up for a month in the absence of receiving all the merchandise. After a week they tell us that there is no return, that we take photos of the boxes (knowing that they recycle boxes and it would not do any good) and they literally call my company and our client liars. A supplier that leaves the client in the lurch, with the consequences that this brings.
Response: Hello Laura, We know that our commercial team is already managing it with you. We hope it will be resolved soon. All the best.

Pablo Suñer: The saleswoman is very good, super friendly, excellent treatment, I would repeat without a doubt.
Response: Thank you pablo! We hope to see you again soon.

Miguel Vallejo: Quick service, the girl helped us because she wasn't very sure which stamp to use, very good treatment.
Response: Thank you very much for your review, Miguel! Glad to have been able to help you. Until next time :)

Mariano Espin: Very good job, the truth is that the shirts have turned out very well. Thank you very much from the Regatta Team of the Polytechnic University of Madrid and the ETSIN Sailing Team!!!
Response: We are pleased! Thank you! :D

Rabocot Sanchez: Very happy with the attention received from the person in charge of the office that is located in the Arguelles area. He gave me advice and advice on everything I needed, I decided on the Stanley Stella Creator brand, the quality of the garment super advisable, the printing was done in screen printing was better than what I expected. I will definitely return and recommend it to everyone. Regards
Response: Thank you very much for your words :) We are glad that you liked both the garment and the print. We are waiting for you soon back ;)

12. JACK & JONES

LEAVE AN OPINION
436 reviews
JACK & JONES
Location
4.1
Prices
4.1
Product Quality
4.2
Establishment
4.1
Customer Service
4.1

Address: Calle de Fuencarral, 41, 28004 Madrid, Spain

Schedule: Closed ⋅ Opens 10AM Fri

Telephone: +34 915 21 52 19

Business type: T-shirt store



Near JACK & JONES:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

JACK & JONES: what do users think?


Tyrone White: Super helpful/friendly/welcoming staff which sadly hasn’t always been the standard customer service experience in Madrid. Very nice selection of clothing. Wanted something for the unexpectedly crisp weather and found something that appealed to me but due to it being the end of the season they were out of my size. Would definitely return.
Response: Hello Tyrone, thank you very much for your comment. We are very happy to know that your visit to the store has been like this. The entire Jack & Jones team will be delighted to see you again. All the best ;)

samir samir: We had a very bad experience with Jack jones Madrid Lavaguada. the guy he is not educated, not at all, and lies in the public inforn of his colegue and a customer.

J. D.: Great customer service, and a good variety of trendy clothes for men. Recommended.

Noel Cruz: Nice store in the area with a great inventory of clothing and a really good and professional personal to assist you 😀 very happy with all my shopping 🛍 😀 in this place
Response: Hi Adrian, thank you very much for your comment. We are happy to know that your experience has been like this. We hope to see you again soon! Greetings from the JJ Fuencarral team ;)

maria ignacia mardones polgati: Perfect match between price and quality! Nice clothes for men
Response: Thank you very much for your comment! We hope to see you again soon ;)

Guillermo Torres: Very few size options. Staff is kind of clueless. Clothes are nice looking though
Response: Hi Guillermo, we strive every day to have for our customers the largest and best variety of products to cover all their needs in their day to day, with competitive prices. We hope we can continue to count on your trust and see you soon. All the best!

Ronald Romero: This location has everything. Great customer service as well
Response: Hi Ronald, thank you for your comment. All the best!

Светлана Бородай: Seller was flirting with my girlfriend when i was in fitting room. Not so pleasant.

jean Pinat: Friendly staff but very busy store and a bit expensive.

Charley Abraham: Eh not my style and very pricey.

13. UNIQLO Serrano

LEAVE AN OPINION
4034 reviews
UNIQLO Serrano
Location
3.8
Prices
3.9
Product Quality
3.8
Establishment
3.8
Customer Service
3.8

Address: Calle de Goya, 6, 28001 Madrid, Spain

Schedule: Closed ⋅ Opens 10AM Fri

Business type: Clothing store



Near UNIQLO Serrano:



PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

UNIQLO Serrano: what do users think?


Vienna: Downtown shopping location, comprehensive goods and lots of choicest. But too little space compared with UNIQLO in Japan and other stores in Asia like Singapore.

Donna Maravillas: Quality products. A bit expensive though but take advantage of their "rebajas" and you'll get quality products at very cheap prices. I bought a dress for 12 euros good for September. Oh, download their app and get a €5 euro discount on your first purchase not less than €50. Not bad.

Juan Martin Aleaga: My favorite store by far. Everything is on place, easy to find what yoy need. Cloths are super quality with timeless designs. Personal will help you to find anything you want. I recommend the cotton t-shirts.

Alana Moceri: I love Uniqlo and buy something every time I stop by. BUT…your sales clerks have this terrible habit of carelessly balling up the garment before tossing it in a bag. This shows how little they care about the clothes and makes the purchase rather disappointing. I usually take it and fold it myself. The last clerk said “you have to iron linen anyway.” 🤦🏻‍♀️ New clothes should be treated nicely.

Ilya Moroz: Please add storage facilities. I’ve bought a lot of clothes but came in with bags. Was super uncomfortable with 1 arm. Staff was nice, helpful. Good selection and prices.

Kieren Tran: Terrible service for Uniqlos global standards. Will not recommend anyone going dealing with these incompetent staff I requested a refund for pants that cost $40 euros, as we waited over 4 hrs for the pants to be altered — said they would be ready in 45 mins, at that point We did not want the pants, as it appeared they must of forgot and only started altering it when we came back 3.5 hrs later. The pants were scheduled to be ready at 14:00, and we did not want to rush the staff and we came back around 17:30, and we had to wait an additional 30 mins for the pants. I understand we cannot get a refund if the pants were altered, but at the time we arrived, they had not begun the process yet. Terrible service, completely dissatisfied

Cami p_3400: Nice store, not busy. They had the fall fashion already in store. Decent prices for every day chlothes.

Penny Milligan: Thanks a lot to the tall girl who attended me yesterday and recommended a body shaping underwear, she was right, it is spectacular. I’m so happy😍😍😍

ben simpson: Spacious with friendly staff, stock of sizes could be improved but with a functioning changing room, you can always try stuff on.

Ярослава Путько: The clothes is nice, lots of choices but very bad costumer service. The people who works in the shop control every your step, very unfriendly. If some clothes was not good by size and you went to take another one and came back to dressing room , they don’t let you just replace it. Only one person can be present in dressing area, so if you with a friend who wants to help you with choosing, they will not let him to be even around dressing area ( not inside in one cabin). It shouldn’t be like that when I arrived to spend my money. For the future I would better order online, never gonna visit this shop again. The guy who works here said that being so unfriendly this is “politics of the company”